هنرمندان برتر جشنواره هنرهای تجسمی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

هنرمندان برتر جشنواره هنرهای تجسمی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

ایرنا - هنرمندان برتر هفتمن جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی روز دوشنبه طی مراسمی در مراغه مورد تجلیل قرار گرفتند.

این جشنواره در چهار رشته گرافیک، کاریکاتور، نگارگری و نقاشی با عنوان تجلی حقیقت و زیبایی دی ماه امسال از سوی سازمان بسیج هنرهای تجسمی آذربایجان شرقی برگزار و 246 اثر از 86 هنرمند، داوری و 19 اثر از آن ها به عنوان برتر انتخاب شد.

در این آیین و در رشته نقاشی از سیده عزیزه موسوی و سمیرا مقدسی از مراغه و معصومه شمشیری از مرند دارندگان مقام اول این رشته تجلیل بعمل آمد.

ایرج عبدی و اعظم مهرابی از مراغه و شبنم کسایی از مرند که مقام دوم این جشنواره و لیلا اصلانی، فرید امیرتقوی و صدرا کفیل افشار هر سه از مراغه که مقام سوم را کسب کرده بودند، تجلیل شدند.

در رشته گرافیک نیز از وحید وصفی از تبریز و بهداد شریفی از مراغه دارنده مقام اول و حمیده شهبازی و مهسا سادات‎هاشمی اقدم هر دو از تبریز که به ترتیب حائز مقام دوم و سوم شده بودند، تجلیل شد.

در رشته کاریکاتور نیز از جابر اسدی از تبریز، حسن دولتی از اهر و علی اکبر آریانفر از تبریز که حائز مقام های اول تا سوم شده بودند و در بخش نگارگری نیز از سهراب نظامی از تبریز، سهیلا جاهد از اردبیل و رحیم عظیمی از مرند به ترتیب دارندگان مقام های اول تا سوم این رشته جلیل بعمل آمد.

در آیین اختتامیه این جشنواره، علاوه بر تجلیل از هنرمندان بسیجی حائز مقام های اول تا سوم از 22 هنرمند کودک و نوجوان شرکت کننده در مسابقه سی و ششمین بهار انقلاب شهرداری مراغه، هنرمندان فعال در حوزه هنر مدیریت شهری و داوران و دست اندرکاران هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی نیز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

اختتامیه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی به میزبانی مراغه در مجتمع فرهنگی هنری عبدالقادر مراغی برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, | 12:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |